072 8 200 200

Klantenservice (08:30 tot 17:00)

Inzicht in uw website.

Laat uw website bewaken

Kies voor een technisch onderhoudscontract of een content onderhoudscontract. Hiermee bent u ervan verzekerd dat de website op technisch vlak blijft voldoen aan de eisen van Google. Zo blijft u vindbaar en behoudt u een zo hoog mogelijke positie. We kunnen ook uw concurrenten in de gaten houden, zodat we samen met u kunnen besluiten uw zoektermen aan te passen op de huidige markt. 

Onze websites beschikken over een content management systeem. Hiermee kunt u zelf inloggen om de website uit te breiden of te wijzigen.

Ook heeft u de mogelijkheid foto's en teksten digitaal aan te leveren voor uw pagina's, zodat u zelf zo weinig mogelijk moeite hoeft te doen om deze op de juiste manier te plaatsen.  De SEO-specialisten weten de afbeeldingen en teksten zo te plaatsen, dat Google ze goed kan vinden. Wij houden voor u in de gaten wat de recente eisen van Google zijn.

Wij zijn graag uw waakhond.

* We bellen u terug op een werkdag tussen 08:30 en 17:00
speurhond-zoekmachine.png

Analytics rapporten

Verkrijg voor elke periode een Analytics rapport. Dit systeem is van Google en zetten wij in om u inzicht te geven in de behaalde resultaten. In de meeste gevallen kunnen wij u ook vertellen welke factoren ervoor zorgen dat uw bezoekersaantal daalt of stijgt. Met u samen kiezen we de juiste zoekwoorden waarop u op gevonden wilt worden en naar welke pagina die moeten leiden. Deze samenwerking is van essentieel belang. Onze Google Ads-gecertificeerde SEO specialisten zorgen voor de juiste uitvoering hiervan.

Is het Analytics rapport moeilijke taal? Geen probleem, onze specialist belt u graag om door te nemen wat er precies bedoeld wordt.

Wat doet uw doelgroep?

Wie is uw doelgroep?

Bij het opzetten van uw bedrijf heeft u wellicht al nagedacht over wie uw doelgroep is. Ook die doelgroep is onder te verdelen in subdoelgroepen. Elke subdoelgroep benaderen we met een specifieke en unieke aanpak, die ervoor zorgt dat deze mensen via de bekende marketingtrechter geleid worden naar de actie die u het meeste rendement geeft. Dat kan bijvoorbeeld het bestellen in uw webshop zijn, het contact opnemen via een contactformulier of telefoonnummer of een recensie achterlaten op bijvoorbeeld uw Facebookpagina. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Wie uw doelgroep is is te bepalen door een uitgebreid onderzoek te doen naar ondermeer het surfgedrag van uw huidige websitebezoekers, uw huidige reclame-uitingen, een interview met u over uw doelstellingen en het analyseren van het zoekgedrag naar termen die relevant zijn voor uw bedrijf, producten of diensten.

Wilt u dat uw bedrijf groeit?

Bespreek met één van onze adviseurs wat uw bedrijf zal helpen en laat de online activiteiten vanuit uw bedrijf professioneel analyseren.